Linia Active Service
Linia wsparcia technicznego Active Service jest twoim punktem kontaktowym ze światem rzeczywistym, praktyczną wiedzą Knorr-Bremse dotyczącą produktów oraz systemów, oferującą wyspecjalizowane wsparcie dla dystrybutorów oraz stacji serwisowych. Otrzymasz szybką pomoc oraz rzetelne odpowiedzi na pytania związane z twoim biznesem lub pytania techniczne.

Infolinie Active Service Hotline
Linia wsparcia technicznego dla stacji serwisowych:
E-mail: technic.d@knorr-bremse.com
+49 180 500 48 05 (DE)
Dostępne od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:45 a 18:00.
(14 centów za minutę lub część tej stawki z telefonów stacjonarnych na terenie Niemiec, max. 42 centy lub część tej stawki z telefonów komórkowych w Niemczech, ceny mogą się różnić dla różnych krajów ze względu na lokalne kursy)
Linia wsparcia komercyjnego dla dystrybutorów:
+48 22 887 38 70
Dostępne od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:45 a 18:00.
Linia wsparcia technicznego dla kierowców oraz osób zarządzających flotami:
+49 180 566 7705 (DE)
Dostępna 24 godziny na dobę linia wsparcia technicznego Knorr-Bremse pomoże Ci zlokalizować najbliższego kompetentnego partnera serwisowego. 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.
(14 centów za minutę lub część tej stawki z telefonów stacjonarnych na terenie Niemiec, max. 42 centy lub część tej stawki z telefonów komórkowych w Niemczech, ceny mogą się różnić dla różnych krajów ze względu na lokalne kursy)