Zasady
Cele zarządzania w zakresie zakupów
- Tworzenie i rozwój długofalowych stosunków partnerskich
- Koncentracja na kluczowych dostawcach
- Optymalizacja zarządzania łańcuchem dostaw
- Ulepszanie wydajności naszych dostawców odnośnie jakości produktów i niezawodności dostaw
- Redukcja kosztów materiałowych (np. poprzez analizę wartości, standaryzację, łączenie dostaw, metoda KANBAN, magazyny konsygnacyjne, substytucja materiałowa)
Czego oczekujemy od naszych dostawców?
- Świetnej jakości (zero błędów)
- Niezawodności dostaw i elastyczności
- Innowacyjnych produktów po ekonomicznie uzasadnionych cenach
- Globalnego działania
- Wartości local content
- Kompetencji rozwojowej i systemowej
- Międzynarodowych warunków zakupów
- porozumień w zakresie logistyki (np. odośnie magazynów konsygnacyjnych, KANBAN)
- Długofalowej współpracy