Szkolenie klienta

 

Poprawa międzynarodowych standardów usług poprzez lepsze zrozumienie naszych produktów i systemów. Większa dostępność pojazdów poprzez skuteczną konserwację.

Zdobywanie wiedzy od światowego lidera rynku

Knorr-Bremse jako lider rynku wyznacza wysokie standardy produkcyjne i dysponuje szeroką wiedzą fachową. Dogłębna znajomość różnych produktów, producentów i operatorów stanowi podstawę naszego bogatego portfolio szkoleniowego.

Szeroki wybór indywidualnych szkoleń

Na sukces naszych szkoleń RailServices składa się kilka przyczyn. Modułowa struktura sprawia, że szkolenia mogą być dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Wiedza przekazywana jest nie tylko w teorii, ale połączona jest również z praktycznymi ćwiczeniami na przykładzie oryginalnych pojazdów. Doświadczeni trenerzy i szczegółowe materiały zapewniają długotrwałe efekty nauki.

Innowacyjna metoda nauczania

Nasz sposób na maksymalizację efektów nauczania polega na wyważonym połączeniu tradycyjnych zajęć z nowoczesnym e-learningiem. W ten sposób RailServices łączy skuteczność i elastyczność e-learningu z aspektami społecznymi osobistej komunikacji.

Są Państwo zdecydowani?

Knorr-Bremse stawia na wysokie standardy jakościowe w zakresie szkoleń, orientacji na klienta i elastyczności. Szczegóły dotyczące oferty szkoleniowej dostępne są w naszym katalogu szkoleniowym RailServices. Możemy pomóc w poprawie jakości usług i osiągnięciu oszczędności czasu i kosztów. Proszę wybrać z naszej oferty odpowiedni kurs.

W załączeniu udostępniamy przegląd organizowanych przez nas szkoleń:

Szkolenia wewnętrzne

Podstawy techniki hamowania
Technologie hamulcowe do wagonów towarowych

Czas trwania: każdorazowo 2 dni

Miejsce: Centrum szkoleniowe w Berlinie

Minimalna liczba: 6 uczestników

Grzegorz Trzepla
Tel. +48 12 252 96 66
Fax. +48 12 252 96 20
Email: Grzegorz.Trzepla@knorr-bremse.com

Share