Linia Active Service

Linia wsparcia technicznego Active Service jest twoim punktem kontaktowym ze światem rzeczywistym, praktyczną wiedzą Knorr-Bremse dotyczącą produktów oraz systemów, oferującą wyspecjalizowane wsparcie dla dystrybutorów oraz stacji serwisowych. Otrzymasz szybką pomoc oraz rzetelne odpowiedzi na pytania związane z twoim biznesem lub pytania techniczne.

Infolinie Active Service Hotline

Linia wsparcia technicznego dla stacji serwisowych:

E-mail: technic.d@knorr-bremse.com

+49 180 500 48 05 (DE)

Dostępne od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:45 a 18:00.

(14 centów za minutę lub część tej stawki z telefonów stacjonarnych na terenie Niemiec, max. 42 centy lub część tej stawki z telefonów komórkowych w Niemczech, ceny mogą się różnić dla różnych krajów ze względu na lokalne kursy)

Linia wsparcia komercyjnego dla dystrybutorów:

+48 22 887 38 70

Dostępne od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:45 a 18:00.

Linia wsparcia technicznego dla kierowców oraz osób zarządzających flotami:

+49 180 566 7705 (DE)

Dostępna 24 godziny na dobę linia wsparcia technicznego Knorr-Bremse pomoże Ci zlokalizować najbliższego kompetentnego partnera serwisowego. 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.

(14 centów za minutę lub część tej stawki z telefonów stacjonarnych na terenie Niemiec, max. 42 centy lub część tej stawki z telefonów komórkowych w Niemczech, ceny mogą się różnić dla różnych krajów ze względu na lokalne kursy)

Systemy dla Pojazdów Użytkowych

W razie pytań lub życzeń jesteśmy chętnie do Państwa dyspozycji.

Kontakty

Informacje dodatkowe

Share